٣٠‏/٨‏/٢٠٠٧

انا بعشق البحر


لقد ابدعت نجاه عندما غنت للبحر اجمل اشعار .. اجمل ما يمكن ان يقال عن البحر
البحر بيحمل حاجات كتير اوي
فيه معاني كتير جميله
فيه الفه وموده
فيه موجات يمكن نرمي بيها احزانا
فعلا انا بعشق البحر
انا بعشق البحر زيك يا حبيبى حنون
وسعات زيك مجنون ومهاجر ومسافر
وسعات زيك حيران وسعات زيك زعلان
وسعات مليان بلصمت انا بعشق البحر
انا بعشق السما علشان زيك مسامحة
مزروعة نجوم وفرحة وحبيبة وغريبة وعشان زيك بعيدة
وسعات زيك قريبة بعيون متنغمة انا بعشق السما
انا بعشق الطريق لانة فية لقانة وفرحنا وشقانا
اصحابنا شبابنا وفية ضحكة دمعنا وفية بكيت شمعنا
وضاع فية الصديق انا بعشق الطريق
انا بعشق البحر وبعشق السما وبعشق
انا بعشق البحر وبعشق السما وبعشق الطريق
لانهم حياة وانت يا حبيبى كل الحياة

هناك تعليقان (٢):

O S A M A يقول...

فعلا انتى اخترتى احلى واجمل ما غنت نجاة

تحياتى

همسات ساكنه يقول...

اهلا بيك بمدونتي
بس يا جماعه بجد استفسار
المدونه لسه عاملاها جديده انتوا عرفتوا موقعها ازاي

غير ان اللي دخلوا انا معرفهمش

على العموم اهلا وسهلا بيكم